Selasa, 20 Januari 2009

SUSU ALPHA LIPID

Setiap diantara kita sedar segalanya tidak akan memberi makna sekiranya kesihatan kita tidak terpelihara. Kita tentu pernah melihat mereka yang terlantar dikatil-katil hospital menunggu dan menanti untuk sihat kembali. Ketika terlantar harta yang menimbun tidak bermakna lagi, biar kereta mewah dihalaman, biar isteri cantik seksi atau biar apapun jua...

SEGALANYA TIDAK BERMAKNA HANYA KESIHATAN PALING UTAMA!!

Ketahuikah anda setiap saat tubuh kita semakin lemah melawan penyakit? Tubuh kita, sering diserang pelbagai bakteria, virus, patogen yang terdapat di udara, makanan, minuman dan tempat kita tinggal. Dan malangnya seringkali kita ‘kalah’ dalam melawan penyakit yang menyerang.

Semakin berusia, tubuh kita kehilangan kekuatan Antibodi yang disebabkan oleh Pencemaran, Penghawa dingin, Tekanan emosi, Pemakanan yang tidak sihat, Merokok, Virus dan sebagainya.

ALPHA LIPID LIFELINE - Kolostrum Terbaik Dunia

ALPHA LIPID LIFELINE adalah produk Kolostrum yang terbaik di dunia telah mendapat pengiktirafan Export Winner yg dianugerahkan oleh Kerajaan New Zealand sebanyak 3 kali.

ALPHA LIPID LIFELINE adalah Kolustrum Terbaik (Gred 10) yang kaya dengan antibodi semulajadi yang dapat meningkatkan sistem daya tahan melawan penyakit.

ALPHA LIPID LIFELINE diimport dari syarikat New Image International,New Zealand. Sebuah pengeluar kolustrum terbesar dunia dan Pemenang Anugerah Eksport New Zealand. Ia dijamin HALAL oleh N.Z Islamic Proceed Food Management.

ALPHA LIPID LIFELINE kaya dengan VITAMIN A, B1, B2, B3,B6, B12, C, D & E, MINERAL, (asid folik,kalsium,iron,magnesium,soldium & potasium), IMMUNOGLOBULLIN (IgA, Ig, IgD, IgE,IgFI,IgFII )


Tidak semua kolostrum sama....Alpha Lipid Lifeline merupakan Kolostrum Berkualiti Tinggi, sebab itu ramai yang mengambilnya mendapat manfaat kesihatan yang amat memberangsangkan.

- Alpha Lipid Lifeline Produk Kesihatan yg Unggul
- Selamat dan Tidak Toksik Tidak Allergik
- Kaya dengan Bahan Pemulih Penyakit
- Mengandungi Probiotik
- Bakteria Normal di saluran usus
- Lactobacilli & Acidophilus
- Menghalang Cirit Birit dan Masalah Usus
- Vitamins & Minerals
- Penting untuk Penjanaan Tenaga & Kesihatan
- Membantu Proses Penghadaman
- Memperbaiki tisu dan sel badan
- Mengekalkan Kesihatan
- Kalsium Tambahan untuk Tulang dan Gigi
- Kolostrum Antibodi Tambahan dari Punca Semulajadi


Ia adalah Pemakanan Semulajadi yg Selamat Sesuai untuk Semua Peringkat Umur

Hubungi Hj Hamzah : 012-3114183

Tiada ulasan:

Catat Ulasan